Saturday, March 5, 2011

Exhausted...

crius mggu ni mggu kepenatan.. lam mggu ni byk test, task n problem mai kat aku.. besa la kadet... Alhamdulillah Ujian Kecergasan Am(UKA) bejalan ngan jayanya... aku dh improve fitness aku ke tahap yg baru dan perlu maintain... mybe ni semua built tyme training silat.. psal silat... mggu ni aku jrg trun silat sbb bz... insyaallah mggu akn dtg aku trun... rndu kat team silat... mcm fmily aku dh... aku duk pulun lam silat ni bkn pa.. tujuan aku bkn nk men sgt tournament tp nk fitness n ilmu warisan kita yg lma... tp bla dh join 2 rsa lak nk pukui2 org... wujud la rsa nk men tournament... tp asyik kalah ja... mybe x ckup lg kot ilmu kat dada ni.. perlu improve teknik... psai test.. hhmmmm.... agk kurg memuaskn.. mmg x well prepared... apa la nk jd kat aku ni... pointer pown mkin kurg dh... psai masalah... mcm2 la masalah aku skunk... mybe diaorg x pham aku as kadet ni... semua mnusia wt kesilapan... jgn la trus mghukum... seksa derr jiwa...

No comments:

Post a Comment