Sunday, March 13, 2011

Pendekar Warisan 1

Alhamdulillah semuanya bejalan dgn lncar... game kali ni mmg bg aku pengalaman.. 1st tyme aku lyak p final.. 1st game aku buy.. 2nd game aku jmpa tn khusairy 08 jebat... semi jmpa tn saiful 08 lekir.. n final player MASUM UPNM klas E tn rawi 08 jebat... pndgan peribadi aku la, game 2 mmg sengit tp besa la lwn ngan champ, dia lbih pengalaman ngan aku, teknik dia pown terbaik gak... aku puas aty wlaupun kalah.. aku dh bwa kuar semo kudrat aku... kekalahan ni wt aku rsa nk gigih lg berusaha... aku nk perbaiki teknik aku... alhamdulillah after game aku juz dpat kminor injured tp sempoi gak la dpat att c1b2.. SECURE! hehehe... thniah wt skuad aku kojenk yg dpat pesilat harapan. tn pokjat yg dpat pesilat lelaki  terbaik n maam farah pesilat wanita terbaik... Pendekar Warisan ni merupakn kngan mnis kta bersama ahli Kelab Pencak Silat UPNM...

motto hdup aku: Dont Rest Till U Beat The Best!!!

No comments:

Post a Comment