Saturday, March 26, 2011

Slpas 1, 1 mai...

kecederaan aku di lutut mkin pulih.. Alhamdullilah... tp dtg plak kecederaan baru.. kura2 kaki aku bgkak sbb tesepak siku org msa sparing tts smlm... peerrgghh... rsanya sgguh nikmat dan x bleh digmbrkn ngan kata2... arini aku rport sick dpat att b2.. tba2 dpat khabar grading silat mlm ni... mental lua bro.. cmna lua nk grading ngan kaki cmni? tp kwn aku ckap grading tunda jumaat dpan.. alhamdullilah la.. mmg nsib aku... aku x pnah menyesal n ada prasaan tkut utk injured lg akibat sukan combat ni... yess... sya mmg ska gduh.. 2 ja yg bleh aku wt lupakn masalah wt seketika n lpaskn stress... aku akn bekecimpung sukan ni slagi aku mmpu... n aku sgtlah serious lam wt sesuatu... dlu pengakap... jauh gak aku g... skunk silat... insyaallah ada rezeki dpat la aku men wakil UPNM MASUM nnty... Insyaallah...

No comments:

Post a Comment